lördag 2 april 2011

Är så glad!

Då har vi äntligen fått "klartecken"! :)))) Vi kommer till att får börja med IVF dock en annan variant som heter PGD.. Känner inte till det så mycket förutom att dom går ner i cellen och kollar så att barnet verkligen är friskt! FAN! vilken lättnad detta var.. På nervägen dit i går trodde jag att jag skulle få be min sambo att stanna bilen så att jag kunde spy.. Jag mådde så illa så jag visste knappt vart jag skulle bli hän.. Värsta bilturen i hela mitt liv!! Sen väl där och att få detta besked gjorde allt! Nu vill man bara sätta igånga! Vi bor i Skåne och detta skall göras i Stockholm.. Frågade sambo direkt vad vi skulle hitta på för skoj där uppe :) Blir lite semester och seeightsing på samma gång :) Å det bästa i det hela! Vi ska göra barn!!!!!!!!!!!! Äntligen!

4 kommentarer:

  1. GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!! va skönt att höra =)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej ;)
    Jag hittade precis din blogg och blev superglad att det finns fler som känner till pgd. Det finns inte så mycket info på nätet...så jag bestämde mig för att blogga om det. just nu genomgår vi vårt andra pgd försök. Många lyckokramar till dig!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Å va skoj! Nej det verkar inte finnas så mycket info om det.. Vilket är synd.. Önskar er all lycka! Detta försöket skall gå ska du se! Jag håller alla tummar och tår för er! Kramar

    SvaraRadera