måndag 18 juni 2012

E de inte lustigt!

Innan vi verkligen började med IVF/PGD å allt va det heter så började jag läsa bloggar som hade samröre med detta.
Personer som tyvärr får gå igenom detta vi går igenom.

Man läste å tänkte liksom sluta va nojjig, kolla på toapapper-känna på brösten-kolla magen å allt vad det kan vara, å nu är man där själv!

Jag vet inte hur jag skall må, känns nästan som att man ber till gud varje vaken stund att nu skall det verkligen fungera, nu måste det fastna!

Nu är det jag som är denna nojjiga tjej som är hel!!nojjig!!

Testdag är på tisdag men mensen är beräknad tills fredag så då vet vi hur det går..

Tycker imellanåt att jag har ont i brösten, tycker jag mår skumt osv..

Ja vi får väl se, finns ju ingenting som jag kan göra..
Tyvärr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar