måndag 6 augusti 2012

Då vart semestern slut för denna gång, snart jul ;)

Här växer det å knakar, helt överlycklig-nojjig-livrädd å allt annat som man kan vara på samma gång ;)

Fick mig ett litet ryck i lördags då det stramade som bara den över magen så min älskade sambo körde in mig och efter att ssk hört vår "historia" ringde hon läkaren och rådfrågade och han ville titta på oss för säkerhets skull.. Tror det var mest för att lugna mig ;) Stickan visade ett jättekraftigt "gravid" och efter VUL så bidde jag glad för det var världens starkaste hjärta som slog som bara den :D

Snart dags för nya kläder känner jag, svullen som bara den!
Tänkte jag skulle försöka att vänta tills efter den 30:e då inskrivningen är.
Och efter det berättar vi!

I fredags var det 10+0 så det går sakta men säkert framåt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar