måndag 2 augusti 2010

RMC

Jag har nått "deras" vikt!!!!

Helt överlycklig över att jag har lyckats!
Allt är tack vare min älskade sambo som har puschat mig och funnits vid min sida hela tiden!

Vissa dagar har man varit så nere så man inte visst vart man skall bli hän men han har stått vid min sida hela tiden!

Tack älskling för att jag har dig!
Älskar dig mest av allt!

Han sa det innan i dag när vi gick, antingen är jag helt uppe i det blå eller helt nere.

Har nog aldrig varit så nervös som jag var när jag ringde till RMC i morse.
Exakt 08,00 då deras telefon öppnas vart jag på luren hemma.
09,05 kom jag fram...

Vår läkare som vi har blivit tilldelade hade semester denna veckan med men var åter på måndag.
Hon som svarade skulle meddela vår läkare om att jag hade nått "deras" vikt och att jag var fit for fight :))

Iom att det säkert kan dröja några veckor tills behandling osv drar igång så kommer jag till att fortsätta att kämpa för att gå ner i vikt.
Har aldrig varit överviktig, sa till sambon att han fick lov å smälla till mig om jag e på väg upp..
Dock inte om det beror på graviditet ;)

Hade kaffebesök här hemma i dag, säger bara TACK!
Är glad att jag har dig T, du får verkligen timmarna att gå, kan verkligen snacka om allt med dig!
Tack!

Skäms men här kommer lite siffror för er;

Startvikt; 100 kg
Nuvarande vikt; 81 kg

Dock vajade vågen mellan 81 och 80 men tar 81 ;)

Har en liten önskevikt ifrån min sidan och det är 69 kg.
Känns inte helt omöjligt men jag är glad om jag lyckas gå ner en 5-6 kg till.

Nu är det sängen som gäller för mig, skall ställa klockan tidigt och upp och gå i morgon.

Älskar dig mest av allt A, du är det bästa som hänt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar