lördag 15 januari 2011

Award


Fick denna awarden utav http://myhartfordhome.blogspot.com/
Tack så jättemycket! Det värmer!
Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4.
Vad står det där?
että sen näyttö ;) instruktionsmanual
Vad var det senaste du såg på tv?
Let´s dance
Bortsett från datorn, vad hör du nu?
Massa smällare utanför fönstret
När var du senast utomlands, och vad gjorde du då?
Hösten 2009, hälsade på min syster :)
Vad har du på dig?
Mjukiskläder ;)
Viken var den senaste filmen du såg?
Colateral damage
Skulle du överväga att flytta utomlands?
Inte i dagsläget, när jag var yngre smådrömde jag kanske om det.
Nu nöjer jag mig med att ta en och en annan tur ;)
De som jag skickar vidade denna Award till är
Några andra bloggar följer jag inte, det är dessa jag verkligen håller tummarna för att allt skall gå vägen!

3 kommentarer:

  1. Tack så jättemycket för awarden söta du.
    Visst är det skönt när man får ett datum, jag har tyckt att hormoner, ÄP, ET och ruvningarna varit så jobbiga men tiden nu emellan har varit jättejobbig, konstigt att man blir glad av att utsätta sig för detta igen.
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja jag ser till och med fram emot att sätta en spruta 2ggr om dagen i magen ;) Allt för en liten bebis :)Kram

    SvaraRadera
  3. Tack, snälla du!!
    ja, vad gör man inte för det där lilla livet...
    Håller alltid mina tummar för sig också :)

    Kram!!

    SvaraRadera