söndag 23 januari 2011

varför??

Jag tror inte att det är meningen att jag ska få bli mamma...
Fick världens mest ledsamma samtal härromdagen.

Kromosomanalysen som gjordes på mig visade att jag har någon form av kromosomfel..
Läkaren ville inte säga vad det va inte heller vad det innebar alls i telefonen...

Det enda han igentligen sa va att utredningen e lagd på is och att jag skall träffa någon på genitiken i Lund..

Ringde dit i fredags och frågade efter min remiss iom att han skulle skicka den asap.
Dom hade inte fått den än....
Sköteskan frågade om jag visste vad jag gällde, ehe.. Nej jag har absolut ingen aning!
Frågade henne om hon visste hur långa väntetider de har..
4 MÅNADERS VÄNTETID...

Asså jag börjar starkt tvivla på att jag någonsin kommer till att bli mamma...
Hela världen rasade under mina fötter!

Hade jag inte haft min älskade sambo så vetifan vad jag skulle gjort....
Älskar dig mest av allt! DU e mitt allt!

3 kommentarer:

  1. Usch vad tråkiga besked! Jag hoppas och håller båda mina tummar för att du i alla fall blir mamma snart!!

    SvaraRadera