torsdag 23 februari 2012

Sprutor

Då har man tagit sprutor i två dagar, tycker att de gör ont som f*n denna gången.
Så kändes det inte all med Puregon, har Menopur denna gång.

Var lite osäker då man själv liksom skall blanda till injektionsvätskan men det gick hur bra som helst, tror jag har lite förkärlek till att brusa upp mig ;)
Men allt vad gäller detta så är jag så osäker och skulle helst vilja ha någon som stod bredvid mig och sa till mig hur jag skulle göra.

Sa till min sambo innan i dag att förra gången hade jag så onda aningar och sa flera gånger då att vi inte skulle komma upp till Stockholm, denna gången är det exakt tvärtemot.
Har jätte förhoppningar och tillåter mig tom planera för veckan som vi skall va där uppe.

På måndag är det dags för blodprov, får sen se vilken dag de tycker att jag skall ner till Malmö för VUL, onsdag/torsdag nästa vecka kanske?

Hur som helst så är jag jättepositiv fast att jag kan sätta mig rätt upp och ner och gråta eller bara känna att ilskan brusar i mig för ingenting..
Jag är en vandrande hormonbomb som man verkligen skall akta sig för!

Nej nu e det matlagning som står på schemat!
Snart kommer älsklingen ifrån jobbet.

Ha en trevlig fortsättning på denna soliga torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar