onsdag 8 februari 2012

Nytt startdatum

Jaha då har vi lite nya datum inplanerade i kalendern.
Hoppas verkligen att det går vägen denna gång.

Har fått en annan medicin, Menopur..
Tydligen skall jag blanda själv..

I vissa lägen är jag glad att jag har yrket jag har för injektioner är jag van vid men det blir en helt annan sak när man skall injecera sig själv..
Blanda är ju inte heller någonting som jag gör för allt kommer klart..
Å bruksanvisning är det värsta jag vet!

Har klippt mig och färgat håret, tyckte att jag behövde en liten förändring.
Är verkligen helnöjd!
Lockig som jag är men det "faller" naturligt nu på mig ;)

Har fått mina journalanteckningar ifrån kk..
Usch va ont det gör i hjärtat på mig när jag läser det.
Har begärt dem i försäkringssyfte..
Men det står ju verkligen rätt fram i de papprena..
Å även i detta fallet är det mycket jag kan tyda då journalanteckning tillhör vardagen och däribland latinska ord..

USCH!!!

Nej nu vill jag bara fökusera på framtiden och vårt/våra kommande barn.
Om möjligt skall de sätta in två ägg som jag har nämnt innan.

Hoppas, hoppas, hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar