tisdag 25 september 2012

Sjukskriven

Då får vi veta i morgon om jag blir sjukskriven, bm ville att läkaren på specmödv skulle avgöra det.
Hon menade på att det väger lite tyngre om hon skriver det.

Å jag protesterar absolut inte!
Orkar inte jobba ens tre timmar sen e jag helt färdig!
Å ont har jag börjat få lite sådärra så kanske början till foglossning?

Nästa vecka e det äntligen dags för ultraljud!
Även om vi vet att den lille mår bra å så då vi får lyssna på hjärtljuden hos bm så kommer det ju till att vara en helt annat upplevelse å liksom få se ett rent bevis på den lille som bökar runt i magen på mig :)

Blir fjärde gången vi får se den lille, har bild ifrån första vulet som har sin fina plats vid sidan om sängen :)

Å magen, ja ni den växer kan man ju säga!
Den har en väldigt rund form, man ser ju i spegeln att magen syns men när jag sätter mig lite lutandes bakåt ni vet så som man sitter lite liggandes i soffan då syns det!
Tog en bild på mig bara för skoj skull å jäkla vilken boll!

Har nog aldrig varit såhär lycklig, nojjig, rädd å allt på en gånga!

Snart halvvägs och varje fredag som vi byter vecka vill man bara jubla å dansa!

2 kommentarer:

  1. Skönt att läsa att allt rulla på för er. tror ni ligger typ 13 veckor före oss :-)

    Sköt om dig!

    Kram Ninna

    SvaraRadera
  2. Åå va roligt å läsa! Grattis! Å lycka till! Hållar alla tummar och tår jag kan <3

    SvaraRadera