måndag 29 oktober 2012

Då är vi inne i v23 och jag vill bara att tiden skall gå liiiiite snabbare så vi snart har vårt underverk här hos oss! Kan knappt bärga mig!

Nu har pyret börjat å röra sig mera och sparka så pass att även fadern här i huset känner det <3>Härromdagen sparkade den rätt så rejält så jag blev helt förstummad!
Helt overkligt!

Tror att jag börjar finna ett annat lugn nu och en annan trygghet nu när jag verkligen känner den lilla.
Har varit på x antal ultraljud redan + en massa bmbesök där vi lyssnar på pyret så bättre kunde vi inte haft det! Är så glad för bm som vi har fått! Hon ingjuter sådan trygghet så; Tack gode gud för dig!
Utan henne så hade bode jag å sambo varit vrak tror jag.

Hade rejäla smärtor + sammandragningar härromdagen så bm skickade oss till förlossningen med misstänkt förlossning som va igånga.
Då vi inte va riktigt så långt gångna som de "kräver" bidde det ist akuten.
Det kollades nog allt som går att kollas så man körde hem med ett leende på läpparna och skrattade nästan åt att det var en rejäl "växtvärk" :))

Är inte längre sjukskriven men är numera arbetslös pga nedskärningar så hemma går jag hela dagarna..
Smått uttråkad och rastlös!

Men nu är vagn beställd och IKEA-turen väntar så det planeras å fixas här hemma som smått.
Bara längtar tills vi skall börja handla lite kläder och dylikt!

Nej nu e det fötterna upp å tvtittande som gäller denna mörka kyliga höstdag.

Men snart så ;););););)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar