måndag 30 januari 2012

Trött

Jag är så trött, så trött...
De flesta runt omkring säger till mig att jag skall sitta hemma och koppla av och ta det lugnt och bra tänka på mig/oss..
Men det är det värsta just nu, sitter jag för mig själv så kommer alla tankar och just nu orkar jag inte ta itu med dem.

Jag vill kunna tänka positivt och tänka på nästa omgång som snart kommer.

Men jag har en ständig påminnelse, nässprayen sprayas fortfarande (valde att fortsätta) blåmärkena vid troslinjen och känslan av att vara gravid.

Trodde inte att man skulle känna det precis som om man var gravid men när man tänker efter så är det ju inte så konstigt med alla hormoner som man får i sig.

Väntan på mensen har aldrig varit så lång som nu, hoppas inte att vi skall få samma helvete igen av att den kommer sent.
Vart i Malmö X antal gånger nu pga den.

Menmen så är det!

När det väl växer och allt är frid och fröjd kan vi prata om det och vara glada att vi väntade och vara överlyckliga över det växande livet i magen..

Men när händer det? Kommer det till att hända?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar