söndag 15 januari 2012

Malmö

Jaha så vart det ner till Malmö i morgon igen för ett litet blodprov..
2h ner å 2h hem för ett litet blodprov, men så e det när man inte bor i storstan..

Hoppas verkligen att det därra värdet som skall vara något visst e bra nu så att jag kan börja med sprutorna på tisdag..
E riktigt nervös inför det därra samtalet..

Men mensen kom ju som sagt med besked sen, å blöder till tusen..

Humöret, jo tack det e detsamma!
Märks att man e fullproppad med hormoner!

Märkte i går när jag skulle spraya att det inte kom någonting, hade ju fått utskrivet två styck spray så det var bara till å byta..
Måste komma ihåg å säga till om det på tisdag iom att jag har sprayat extra de härra dagarna..

E det fler än jag som tycker att det smakar pekka i munnen efter att ni har sprayat..
Det enda som hjälper här e å tugga å dricka vatten..
Dock kan jag inte tugga på halstabletter för jag e en sådan löjlig å mesig en som nyser av dem..
Ischoklad e bra :) Lagom med smak å allt!
Vindruvor ++ men de tar ju slut på två sekunder..

Men men jag står ut till tusen, jag ska ju för fasiken sticka mig själv i magen!
Jag har alltid varit livrädd för nålar!
Där ser man vad man gör för att få sin dröm uppfylld!

Jag vet exakt vad vi ska ha för text på födda..
Fast skriver jag den här avslöjar jag ju mig ;)
hihi

Nej nu e det lite sen kvällsfika för oss, åt så tidigt så man e ju hungrig redan..
Goa mackor med massa gott pålägg.

Ha en bra kommande vecka för förhoppningsvis får vi med det!
Positivt besked e vad jag vill ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar