torsdag 12 januari 2012

Spray

Jaha då har man sprayat sedan den 26 december..
Och såklart så kom ju inte mensen igånga som den skulle så sprutstarten har blivit framflyttad!
Så jäkla typiskt!

Skulle börjat nu på lördag den 14 jan men verkar som att jag skall börja tisdag den 17 jan istället..

Har varit en vända nere i Malmö och skall en vända till på måndag då det tydligen skall vara en viss halt av , ja vad det nu hette, som kommer i samband med mensen, som inte va tillräcklig på mig.. Hängde ni med? ;)

Men mensen e i full gånga *5 känns det som..

Hoppas verkligen att vi kör igånga på tisdag!

Hoppas hoppas hoppas!

Om man säger det tillräckligt med många gånger så kanske äntligen ens önskan faller in?

Hoppas hoppas hoppas!

Jag e gråtmild i vanliga fall men nu e det hopplöst!
Jag hade kunnat sitta rätt upp å ner och gråta nu!
Å arg, fy fasiken va arg jag kan bli..
Varm! Det brinner om mina kinder!

Känner av att jag har tatt mig, förstår nu varför de ville att jag skulle gå ner i vikt, å de som kan detta härra säger att man går upp ytterliggare med sprutorna..

Min andra graviditet tror jag det va som det syntes jätte tydligt direkt på mig, minns en gång jag var hos mormor å hon bara brister rätt ut; Är du gravid?
Gissa om jag bidde chockad!
har en semesterbild på mig där jag sitter lite lustigt i soffan i stugan och man riktigt ser magen..

Alla mina graviditeter har jag tagit gravbilder men de e med de första som har ryckt när jag har x-at..
Tror inte jag hade orkat ha kvar dem..

Men kameran den skall vara fulladdad tills Stockholm!
Både video och digital!
Allt skall dokumenteras för denna gången SKALL det gå bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar