onsdag 18 januari 2012

Spruta

Jag har stuckit mig själv!! Helt sanslöst att jag ens förmodde mig att sticka in den därra tjocka stora hemska nålen in i mitt fläsk!
Svetten lackade å jag mådde illa å yrslen kom men jag gjorde det!
Älsklingen säger till mig där kan du spy å pekade på papperskorgen, haha!

Gud va stolt jag e över mig själv!

Nu är det verkligen på gång, nu är det allvar!
Härromkvällen insåg jag liksom allt å bara fick panik här hemma, allt som hänt kom upp i skallen och allt som kommer till att hända.

Å mormor, ja älskade mormor gud va du är i mina tankar hela tiden!
Saknar dig något så fruktansvärt, hade så gärna velat att du var med mig i detta!

Har tagit telefonen många gånger å skullat slå numret när det har slagit mig att det inte finns någon där i andra änden..

Ofta jag körde ner till mormor å bara drack en kopp kaffe och det märker man med att de stunderna inte finns där längre..
Helt ofattbart!

Precis alla känslor som man kan ha och känna finns i mig nu, jag e en vandrande hormonbomb som kan spricka när som helst!

Jag längtar så tills det därra plusset på stickan, den där känslan man har när man är gravid och vandrar på de därra ljusa små lätta molnen!
Allt vill jag ha, om jag så ska må illa varje dag å spy!

Nej nu ska jag snörvla klart å bege mig bort mot jobbet!

Ha en trevlig vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar