fredag 23 mars 2012

-

Som jag redan ställt in mig på så vart det minus på stickan i morse..
Tror jag var så pass förberedd på det att jag inte blev mera ledsen än vad jag redan är sedan innan, skönt på sätt och vis att jag inte föll ännu mera...

Men visst humöret det är som det är..
Uppe ena dagen och så långt ner som det bara går andra dagen.

Ringde upp till Stockholm så vi är redan igånga med embryo no.2.

Fick lite halvt humm om vilken dag det kan komma att utspela sig men i vanlig ordning så måste mensen komma när den är beräknad.
Skall köpa hem ägglossningsstickor nästa vecka och ha hemma så att vi kan hålla koll.

Skönt att med denna "behandling" då det endast blir insättning inte kräver en massa nässpray och sprutor vilket också innebär att humöret är kasst och kroppen är kass.
Skönt!

Så nu är det nya tag och ny positivitet som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar