fredag 16 mars 2012

Örkvaning

Jaha...

Tyckte det kändes precis som ett tryck och gick på toa (all vaginalgel brukar komma ut) och såklart så kom det en brun koagulerad blodklump!!!!!!!!!!

Och nu till på köpet kommer det lite ljusrosa med!

Fanfanfanfanfanfanfan å helvetes jävla skit!!!!!!!!!

Jag vet att det är många som blöder innan och så vidare men det lugnar fan inte mig ett jävla dugg!

Testdag e inte förrens på fredag nästa vecka men det känns som mens smärtor i magen och ryggen.

Dock känner jag mig illamående konstant och satt och skämtade med mamma i morse om att det var gravidillamående..
Tom fått tabletter av läkaren innan i dag!

Sitter här och bara gråter och vet inte vad jag skall ta mig till, tom bett sambon komma hem ifrån jobbet för jag vill inte vara själv!

Fast att jag vet att det inte räknas som ett missfall så känns det lika jävligt!

Är sjukskriven iaf så jag slipper ta denna oron och ångerst till jobbet.
Kan ligga och gåta här hemma för att sen förhoppningsvis rycka upp mig och göra nästa försök för sluta kämpa det gör jag aldrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar