tisdag 13 mars 2012

En dag nämre

Då har ytterligare en dag gått.
Och en dag nämre testdagen.

Sova, vad e det?
Vet inte om jag drömmer eller vad jag gör men sover riktigt det gör jag iallafall inte!
Helt färdig va jag i morse, vaknade av älsklingens klocka och sen av att han kom och frågade mig om det var i dag han skulle väcka mig ;) haha
;"Nej det e på testdagen"! -"Jaha, hejdå jag sticker till jobbet nu"! haha ja hejdå! :)

Jag är rädd och nervös samtidigt som jag är glad och känner att detta klarar vi!
Men andra ord en människa som går runt och ena stunden hade kunnat gråta och andra stunden skratta...

Jag är lite rädd för att göra saker, rättare sagt livrädd!
Skall till doktorn på fredag så vi får se vad hon säger ang sjukslrivning.
Om inte för PGD och allt runt omkring det så för att jag håller på å bli knäpp ;)

I dag är det inte lika bra väder men det blir en tur hem till farfar sedan!
Slår vad om att han har börjat sitta ute i uterummet, om så med värmeagregatet.
Hans favortitplats!

Nej nu får man väl grejja lite här hemma..
Tvätten tvättar tyvärr inte sig själv och kläderna och lakarna luktar apa efter våran Stockholmstripp så det blir några maskiner i dag!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar