torsdag 1 mars 2012

Då har man smällt lite av gårdagens besked.
Helt ofattbart!
Skall det äntligen hända?!

Nu är jag mest nervös för vad jag skall packa, vad skall man ha på sig osv??
Får bli en sväng med syster in till staden och shoppa loss lite ;)
Kan man gått få göra :)

Är inne i ett sånt lyckorus nu så jag hoppas allt går väl!
Kanske är det äntligen våran tur att allt går hela vägen och om 9 månader finns det ett litet eller två små knyten i min famn, gud va jag längtar!

Mormor om du titta ner på oss, hjälp oss hela vägen då!

Aldrig trott på det härra med när folk säger att de känner av närhet osv ifrån de som har gått bort men jag vet att jag har mormor med mig hela tiden!
Vakar över mig och hjälper mig!

Det ända jag tänkte på i går efter beskedet var att jag skulle vilja ha ett enda samtal till med mormor där jag kunde berätta för henne att nu händer det verkligen, mormor hade varit så glad för min skull!
Hon firar säkert där uppe i himlen med mig!

Älskade mormor du var hela min värld!
Du betydde allt för mig!
Saknar dig något så fruktansvärt!

Men jag är så glad att du slipper och lida, att du slipper ha ont och må dåligt!
Jag vet hur mycket du ville vara med oss men jag vet också hur dåligt du mådde både fysiskt och psykiskt..
Usch ja!
Det därra med att både ha kakan och äta den är fruktansvärt jobbigt!

Nej nu är det dags att göra lite nytta, det är mycket som skall fixas och handlas innan vi kör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar