onsdag 21 mars 2012

Gravid?

Hade jag inte fått min mens i fredags så hade jag definitivt trott att jag var gravid!

Allt utom brösten har jag känningar i..
Skita mysko detta!

Hade jag itne blött så mycket som jag gör så hade jag bara trott att det var en liten blödning men ändå hoppats på ett pluss på fredag...

Är det någon som vet hur det fungerar när man har fryst ner ägg?
Läst lite fram och tillbaka men det verkar inte vara någon direkt information om det.

Skall ju visserligen ringa upp till Huddinge på fredag så då lär de stackarna få dras med mig i minst en timma med alla mina frågor!

Jag vill bara sätta igång och börja så snart igen!

Tog upp adoption igår igen med sambon men vi kör på banan som vi har tänkt men de 2 äggen i frysen och äggdonation sedan är nästa och sista försöket adoption..

Fy va hemskt igentligen och ha en "plan" på hur ett barn skall komma till i denna värld..
Men gud va jag vill ha barn!
Helst vill man ju bära det men jag är inte helt avig vad gället adoption, kommer lika mycket det till att vara mitt barn!

Var bara tvungen till att skriva av mig lite!
Förstår om det inte var något samanhang i texten där uppe men jag hoppas att ni hängde med ändå ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar