torsdag 22 mars 2012

Knäpp i huvudet!

Får man lov att bli knäpp i huvudet??

Vet snart varken in eller ut känns det som..
I går reagerade både jag och min sambo på att det kom ljus vätska ifrån mitt bröst..
Ringde bröstmottagningen men allt skall tydligen gå via vår vårdcentral, men hur f*n skall jag få tag i dem då?
Helt omöjligt!
Man kan sitta i kö i tjugo minuter där och rätt som det är så kopplas man bort, ringer upp igen och så har dom en funktion så att man skall knappa in pers å nummer men tiderna passar ju inte precis alltid..

Aldrig haft attt det har runnit vätska innan, hon frågade mig om jag e gravid..
Nej jag e nog inte gravid, tack för att du frågar...

Å klockan e bara nio denna morgon...

2 kommentarer:

  1. Varför tar du inte ett grav.test så får du ju svar på hur d ligger till. Jag blödde som bara den fast jag var gravid.

    SvaraRadera
  2. Jo jag skall.. I morgon e det testdag..

    SvaraRadera